Instrukcja zgłaszania się do programu "Weź oddech"

Jak zgłosić się do programu "Weź oddech"?

Społeczność CEO to internetowy portal Fundacji Centrum Edukacji Obywatelskiej umożliwiający nauczycielom, uczniom i wszystkim zainteresowanym zgłaszanie swojego udziału w programach, szkoleniach, konferencjach i wszelkich innych aktywnościach organizowanych przez Fundację.

  • Jeśli brałeś już udział w innym programie CEO zapewne posiadasz konto, zaloguj się zatem i sprawdź czy dane Twojej szkoły są aktualne. Jeśli nie pamiętasz hasła możesz zawsze kliknąć "przypomnij hasło". Wtedy na Twojego maila przyjdzie mail z linkiem do zmiany hasła.
  • Jeśli jesteś z nami po raz pierwszy, prosimy Cię o założenie konta. Kliknij przycisk "Załóż konto" i podaj swoje dane. Na Twojego maila przyjdzie link aktywacyjny. Sprawdź, czy doszedł, jeśli nie – prosimy o kontakt z koordynatorką. Po kliknięciu w link aktywacyjny Twoje konto zastanie aktywowane. Od tego momentu możesz logować się na Społeczność CEO. Po kliknięciu w link aktywacyjny następuje przeniesienie do okna, w którym należy uzupełnić kolejne dane, tzn. dodać instytucję (czyli szkołę, którą zgłaszasz do programu). Za pomocą kryteriów wyszukiwania (kod pocztowy, województwo..,) wybierz Twoją szkołę z listy. 
  • Po zalogowaniu się na Społeczność CEO przejdź do zakładki "Rejestracja do programu" (w prawym górnym rogu). Z listy wybierz program "Weź oddech" i wybierz interesującą Cię edycję.
  • Wypełnij formularz zgłoszeniowy. Uzupełnianie danych nauczyciela wspierającego nie jest obowiązkowe. 
  • Dziękujemy za rejestrację! Jeśli zgłoszenie zostało wypełnione poprawnie, pojawił się komunikat "Formularz wysłany pomyślnie". 

W przeciągu 5 dni otrzymasz informację dotyczącą zakwalifikowania się do programu drogą mailową.